مراحل عصب کشی دندان

دندان پزشک هنگام عصب کشی چه می کند

اگر شما فکر میکنید که به عصب کشی نیاز دارید، با دندان پزشک خود صحبت کنید. برای تشخیص آن چند مرحله وجود دارد که در طی ویزیت ها مشخص میشود.
اشعه ایکس :
اگر دندان پزشک شما مشکوک به این شود که شما نیاز به عصب کشی دارید، در مرحله اول برای پیدا کردن جای پوسیدگی از اشعه ایکس استفاده میکند.

مراحل عصب کشی دندان

بیهوشی :
بیهوشی موضعی برای دندان های آسیب دیده است. برخلاف تصور عموم مردم عصب کشی بیشتر از پر کردن دندان درد ندارد.
پالپکتومی :
سوراخ در دندان ایجاد میشود و پالپ برداشته میشود.

پر کردن:

ریشه هایی که باز شده اند (برای خلاص شدن از پالپ) را با مواد گوتاپرکا پر میکنند برخلاف چیزی که شما شنیده اید و یا آنلاین خوانده ایید عصب کشی باعث درد زیادی نمیشود درعوض هدف این روش صرفه جویی در یک دندان است که به شدت آلوده شده است. همانطور که موسسه ملی بهداشت میگوید دندان پزشک ها اقدام به حذف باکتری ها و بافت مرده از داخل دندان میکنند.تکنیک های مدرن و تکنولوژی به درمان های نسبتا راحت کمک میکند که نیاز مراجعه بیشتر از یک یا دوبار به دندان پزشک و یا اندودنتیست ندارد.

چه زمانی درمان به روش عصب کشی دندان نیاز است

زمانی پیشنهاد میشود یا لازم است عصب کشی شود که یک عفونت در دندان وجود داشته باشد ؛ پالپ داخل دندان میتواند به باکتری آلوده شود به علت یک آسیب شدید و یا وجود یک حفره ی بدون درمان باشد حفره های بدون دندان میتواند به اندازه ی کافی عفونت کند که باید برداشته شود اگر دندان پزشک شما درمان را پیشنهاد دهد, در اینجا یک راهنمایی گام به گام وجود دارد که باید در طول و بعد از درمان از آنها استفاده کنید.

درمانگاه شبانه روزی آریا فولاد شهر
ارائه خدمات پزشکی، پرستاری، دندانپزشکی، پوست، زنان و مامایی