پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ | کلینیک شبانه روزی فولادشهر

پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ

پاک کردن تتو

انجام خالکوبی و تتو روی صورت و بدن در بین جوانان از محبوبیت زیادی برخوردار بوده است. خالکوبی کردن قدمتی طولانی دارد؛ افراد باتوجه به سلایق خود طرح‌های مختلفی را روی بدن خود تتو می‌کنند. دلایل مختلفی اعم از قدیمی شدن طرح یا خسته شدن از نقش روی پوست، افراد را به فکر پاک کردن تتو می‌اندازد. حذف خالکوبی تا چند سال پیش کاری بسیار دردناک و سخت بود؛ اما امروزه روش‌های مدرن و پیشرفته‌ای برای پاک کردن نقوش روی پوست وجود دارد.

موثرترین راه پاک کردن تتو؛ آیا پاک کردن تاتو با لیدوکائین موثر است؟

یادآوری یک خاطره، باور داشتن به یک نماد و حتی پوشاندن جای سوختگی (تاتو روی سوختگی) برخی از دلالی هستند که از گذشته‌های دور تا امروز، افراد را به انجام خالکوبی سوق داده‌اند. تتو به معنای ایجاد طرح دائمی روی پوست است و در تعدادی از کلینیک‌های تخصصی زیبایی انجام می‌شود. پزشکان متخصص در کلینیک‌های زیبایی، جوهر تاتو را از طریق سوزن مخصوص به لایه دوم پوست تزریق می‌کنند. تا چند سال پیش نقوش خالکوبی همیشگی به نظر می‌آمد و راهی برای خلاصی از آن وجود نداشت. اما امروز روش‌های موثری برای پاک کردن تاتو وجود دارد.

برخی از آرایشگران و تتو آرتیست‌ها با کمک مواد همرنگ، نقش‌های خالکوبی را به‌طور‌موقت کاور می‌کردند. برخی افراد غیر متخصص نیز روش‌هایی مانند پاک کردن تاتو با لیدوکائین، پیلینگ شیمیایی، کرایو سرجری و جراحی که خالکوبی را پاک می‌کند را پیشنهاد می‌دادند. هیچ‌یک از این راه‌ها از روش‌های پاک کردن تاتو محسوب نمی‌شوند! زیرا باعث از بین رفتن کامل نقوش نخواهند شد.

سریع‌ترین و مطمئن‌ترین روش پاک کردن تاتو چیست؟ انواع لیزر حذف تاتو

پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ | کلینیک شبانه روزی فولادشهر

برای اطلاع از خدمات پوست و زیبایی کلینیک شبانه روزی فولادشهر ، اینجا کلیک کنید.

پاک کردن تاتو ابرو با لیزر کیوسوئیچ؛ سریع‌ترین روش از بین بردن خالکوبی

روش پاک کردن تتو با لیزر در گروه روش‌های غیر تهاجمی قرار می‌گیرد؛ زیرا هیچ‌گونه جراحت و لایه‌برداری روی پوست ایجاد نمی‌کند. اشعه‌های لیزر، رنگدانه‌های زیر پوست را می‌شکنند و به سلو‌ل‌های اطراف آن آسیب چندانی نمی‌رسانند. لیزرها با جذب اختصاصی رنگدانه‌های نقوش خالکوبی، بهترین روش برای حذف تاتو هستند.

در روش لیزر برای پاک کردن تاتو، ابتدا جراح یا متخصص پوست با شما صحبت می‌کند و بعد از بررسی سابقه پزشکی، اطلاعاتی از قبیل تعداد جلسات لازم برای ریموو تتو را به شما اعلام می‌کند. قبل از پاک کردن تتو با لیزر، محل خالکوبی شده با ژل مخصوص، بی‌حس می‌شود؛ سپس پزشک با توجه به رنگ تتو نوع لیزر کیوسوئیچ را انتخاب می‌کند.

امروزه لیزر‌های کیوسوئیچ، به‌دلیل عارضه کمتر و اثر بخشی بیشتر، بهترین روش برای از بین بردن خالکوبی هستند. در این روش، پالس لیزری در مدت زمان کوتاهی به پوست تابیده می‌شود. با تاباندن اشعه لیزر کیوسوئیچ که یک میلیاردم ثانیه دوام دارد، رنگ تتو به ذرات کوچک تبدیل می‌شود. بعد از چند جلسه، این ذرات کم‌رنگ با کمک سیستم ایمنی هضم می‌شوند. لیزر کیوسوئیچ فقط برای پاک کردن تتو کاربرد ندارد؛ رفع انواع لکه‌های پوستی و جوانسازی پوست هم از طریق این دستگاه انجام می‌شود.

از بین بردن خالکوبی با لیزر یک نوع جراحی زیبایی محسوب می‌شود؛ بنابراین شامل هیچ‌گونه بیمه نخواهد شد. پاک کردن تتو با لیزر کیوسوئیچ برای افراد باردار، شیرده و اشخاصی که از ضعف سیستم ایمنی رنج می‌برند توصیه نمی‌شود؛ این عزیزان باید از دیگر روش های پاک کردن تاتو استفاده کنند.

 

جهت اطلاع از آدرس و ساعات کاری و تماس با ما به بخش تماس سایت مراجعه نمایید.


مطالعه بیشتر:

نحوه جوان سازی پوست با لیزر CO2 فرکشنال

لیزر فرکشنال تکنیک درمانی جوانسازی پوست